شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گاهی


گاهی
آن‌قدر بی‌تابت می‌شوم
که تو هم آرومم نمی‌کنی
مه می‌شوی
و پشت این‌همه مه
صدایی شاید...
پشت این‌همه مه
بوته‌ای شاید...
پشت این‌همه مه!
در من
گاهی
گرگی
یکی از توله‌هایش را پیدا نمی‌کند!
 

پژمان صادقی

شعرها

ای دوریِ نزدیک

ای دوریِ نزدیک

هادی میرزانژاد موحد

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

ویدئو