کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1353، شیراز.
مجموعه های منتشر‌شده: «دفی از پوست ابلیس»،
«شهری که در آن مرگ از آن می‌خوان» و‌...

شهر از وزشِ حادثه

شهر از وزشِ حادثه در ترس نهان
در ثانیه‌ها فاجعه واکرده دهان
بر گردن صبح 
دار انداخته شب... 
مرگ است میان کوچه‌ها طبل‌زنان... 
 

ایرج زبردست