شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کمال‌الملک رقصانده به رقص او قلم‌مویش

...

کمال‌الملک رقصانده به رقص او قلم‌مویش
دو تا تالار آیینه به زیر طاق ابرویش
حواس شاعران عصر من را پرت خود کرده
به لطف پیچِ مویی که گرفته نیمی از رویش
پریشان‌خاطرم می‌خواهد از روزی که فهمیده
مشامم سخت می‌خواهد ببوید ذره‌ای بویش
کجا آموخته این حجم از شیرین‌بیانی را
که هر زنبور شهدش خورده یادش رفته کندویش
رهایم می‌کند در پیچ‌و‌تاب یک شب یلدا
اگر از روسری بیرون بریزد حجم گیسویش

سید علی زندوی

شعرها

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

به پسر عموهایم گفتم نمی‌شود!

زینب حسن پور

بار امانت

بار امانت

امیررضا وکیلی