شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از روشنایی و امید می‌نویسم

...

از روشنایی و امید می‌نویسم
از باران بهاری
و عطر می‌فشانم در دل‌ها، در کلمات و روزنامه‌ها
هم‌چون گلدانی
در راهروها و اتاق‌های زندان.

محمد شمس لنگرودی

شعرها

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی

در گلوگاه اصلی شکم

در گلوگاه اصلی شکم

رسول کاوه

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری

رحیل

رحیل

بهاره فریس آبادی