کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، مشهد.
مجموعه‌های منتشرشده: «به دنیا اعتماد کردم»،
«رشته کوه عزیز» 

کلمه‌ها چند بعدی‌اند

کلمه‌ها چند بعدی‌اند
می‌چرخند بر مدار خود
عشق بود که بیرون افتاد
شکوفه شد بر درخت
بادام تلخ شد
و شعر شد بر زبان من

نرگس برهمند