کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1361، کردکوی.
مجموعه‌های منتشرشده: «همه بودن‌های من»،
«مادرم اقیانوس آرام را به خواهرم داد»

شب در دهانم چهارشنبه‌سوری گرفته است             

شب در دهانم چهارشنبه‌سوری گرفته است             
می‌کِشی‌ام باد
کجای تو‌خوب است که این‌جا
بهار من از ترس
خون سیاوش را
بالاتر آورده!
به من اهمیت سیاسی بده
اندکی انقلاب دائم،
دو تا چشم و بوسه‌های ریز 
برای مردنم وقت بگذار

آزاده حسینی