شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عصر

این را یاد گرفته‌ام اما
هر عصر بازی‌های خودش را دارد
آدم‌های خودش

از ساختن اسطوره
تا ازدحامی به یک‌ رنگ
و به عنوان لشکرهای تاریک

و بیشتر از خودم
دلم به حال کسانی می‌سوزد
که حتی دلخوش
به داشتن قبری خانوادگی هستند

نه زنده نه مرده‌ی بعضی اما
می‌‌توانند
به برگشتن تا به منزل فکر کنند حتی
تا برسد.

هرمز علیپور

تک نگاری

شاعر مادرزاد

شاعر مادرزاد

محمد حسین بهرامیان

شعرها

می‌توانی باشی

می‌توانی باشی

محمود بهرامی

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

امشب زنی از جاده‌ی کابوس برگشته است

مریم حسین‌زاده

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی