کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

فرهاد ایار شاعر متولد ١٣٦٩، اهل تبریز است.

مجموعه منتشرشده: «مقبره سفید»

شوری به این فضای پریشان بیاورید

شوری به این فضای پریشان بیاورید
ابری‌ست حال دهکده باران بیاورید
من کدخدایتان شده‌ام تا شبیه من
روزی به عمق کفر خود ایمان بیاورید
دیری‌ست گله در کف دستان گرگ‌هاست
آرامشی به خاطر چوپان بیاورید
یخ بسته قلب سنگ زمین کاش چند روز
خورشید را به مزرعه مهمان بیاورید
گاهی فریب فلسفه‌ی‌عشق و عاشقی‌ست
ایمان به بی‌گناهی شیطان بیاورید
اندوه سال‌ها خفقان سهم من، شما
عشقی به وسعت دل انسان بیاورید

فرهاد ایار