کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

حسن سیرتی شاعر متولد ١٣٦٨ اهل بیرجند خراسان جنوبی است.

 

عطرت

عطرت
 در گله‌ای طاقچه 
گرمای تنت 
در شال گردنت
خنده‌ات 
در آینه 
و تکه‌های دیگرت 
در شعرهای عاشقانه جامانده‌اند 
به انتظار معجزه‌ی پیامبری که
 تو را به آغوشم بازگرداند

حسن سیرتی