کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

فریده شیرانی شاعر متولد ١٣٥٥، اهل شهر زاهدان است.

زهری ای نادرائین دپ ءَ  

زهری ای نادرائین دپ ءَ  
گون ناهءِ وش تامَ نه‌بیت 
گون وشّ گپ ءُ گال ءُ توار ای دل نون آرامَ نبیت
مئی دل گرستگ چه تئی بیاهتبارین منسبءَ
بیهاسلین جهدی کنن پیرین کپوت رامَ نه‌بیت
 

فریده شیرانی