شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سراب

خیابان پر از حماقت بود
و مرگ فریاد می‌شد
عابران کوچه‌های انتظار
بر دوراهی‌های تو در تو
آب در سراب می‌ریختند
وطن در خویش گم
درختان دار بیداران
و حلقه‌ها به حلقوم حلق 
محکم‌تر
اسیر مانده بی‌خبر
بگو چگونه ره برم به در
از این شب سیاه بی‌سحر

رضا محمودی‌حنارود

تک نگاری

شعرها

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب