شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دختر کبریت‌فروش

            به دوست ماه
                                                                               شاپور جورکش
1
در‌ راه‌
هزار‌ شکل‌‌ تودرتو‌‌ بود‌

در‌ راه
پرنده ای پُر‌از‌ هر‌سو‌ بود‌

هر راه‌ رَمان‌
هست رَمان‌
نیست رَمان‌

            در راه‌
          شتابِ راز‌

           ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌راز
          آهو‌
           بود
2
هر‌ درّه‌
هزار‌ درّه‌
غلتیدن راه‌

هر راه‌
هزار راه‌
هر راه، سیاه
افتادن ارتفاع‌
باران سقوط

خط‌خوردن‌ آفتاب‌
خط‌خوردن‌ ماه

3
بوسه‌
عطش‌ وقت‌
اتاقی خاموش‌

یک مرد،‌ تبسم‌ زنی در‌آغوش‌

پرسه‌زدن‌ مرگ‌
تن برفی شهر‌
سیگار زمان‌
دختر کبریت‌فروش

ایرج زبردست

تک نگاری

شعرها

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

سیم‌های یک بمب ساعتی

سیم‌های یک بمب ساعتی

گروس عبدالملکیان