کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1360، مریوان.

پرتابِ سهمِ من

پرتابِ سهمِ من
از دایره‌ای
که گور مرا
دور
در مکعبی
هیهات می‌کند.

سهمِ من از تو یک جای افقی‌ست
خطی که کتف تو را در من می‌آغازد

من به عمودی‌ات ارادت ویژه‌ای دارم
وقتی از اقبالِ عمومی می‌گریزی
و بالای من
درخت می‌شوی.

آیا مکعب زاویه دارد
تا در گوشه‌گوشه‌اش به یاد تو
دستی بیرون بیاورم؟

از دور
به کلمه‌ای می‌پیچم 
خودم را می‌سپارم به شیهه‌ی اسبی که تو را دیده است
آن سُم که گور مرا می‌بوسد.

زاهد بارخدا