شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وەک دلۆپێ باران

وەک دلۆپێ باران
که شەیدای خاکه
وەک مانگی گولان
که چاوەرێـــی تاوی خۆر و تینی رۆژه
وەک زەڕنەقووته ی نێو لانه
که  چاو له رێــی دانه و نانه
وەک چاوانم
که چاو له رێــی چاوەکانته
وەک تەنیاییم که پر بووه له یادی تۆ
یادت ئەکەم به بــێ درۆ
                        خاوەن شکۆ!!

دلشاد کاریزه

شعرها

اندوه انبوه

اندوه انبوه

دریا لیراوی

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی